fredag 14 mars 2014

Är sen några dagar hemma ifrån USA igen och det verkar som de svenska ölen jag tog med över gick hem. Även min egna Some kind of...Saison gillades, riktigt kul.
Ska försöka "få ut" några fler flaskor här hemma så jag får in lite fler omdömen men de som provat hittills har tyckt den vart riktigt bra.

USA är förövrigt ett väldigt häftigt land som jag mer än gärna besöker igen och rekommenderar folk att besöka. Vi spenderade bland annat tre nätter i New York och dit kan jag absolut tänka mig att åka igen.
Folket överlag är väldigt gästvänliga och så är det det där med ölen, galet bra tillgång till bra öl.
Öl som kan komma som "små partier" en gång om året på Systembolaget och som man har tur att hinna med att få kan finnas på närmsta bensinstation där.
Var bland annat in i en butik i Chinatown/Little Italy som heter New Beer Distributors, himmelriket för ölnördar.
23 st flaskor/burkar följde med hem och det ska bli riktigt kul att prova dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar